D.U.K.

Ar man tinka praktikuoti Kendo?
– Į šį klausimą padėsime atsakyti Jums patiems, jei sudalyvausite pirmoje kendo treniruotėje. Praėjus mėnesiui, pajusite ar reikia Jums grįžti į kendo, ar ne. Po pusės metų suprasite, ar tinka, ar trūksta kendo. Po metų galėsite patys sau atsakyti, ar tinka Jums kendo, ar ne.

Kiek laiko reikia praktikuoti Kendo, kad galima būtų pajusti Kendo teikiamą naudą?
– Po pirmos kendo treniruotės suprasite, kuriuos raumenis reikia stiprinti, po savaitės, kad trūksta koncentracijos, po mėnesio, kad kažkas pasikeitė į gerą pusę. Kas būtent? Kiekvienas iš mūsų yra individualus, dėl to ir atsakymas kiekvienam atskiras.

Kur, kada ir kaip galima pritaikyti Kendo?
– Kur? Darbe. Savo bendradarbiams reikia drąsos pasakyti, kad lankai kendo, paaiškinti ir likti teisingai suprastam. Kada? Kada aplinkybės verčia pasirinkti iš dviejų variantų, tvirtai renkiesi vieną ir eini pirmyn. Kaip? Būti tiesiu elgsenoje, eisenoje, veiksmuose.

Koks amžiaus cenzas?
– Kendo pradžia vaikams nuo 4 metukų. Turime praktikuojančius ir senjorus. Amžiaus cenzo nėra.

Kokia kendo esmė?
– Kendo kardas – žmogaus lavinimo priemonė.

Ar kendo tinka moterims?
– Taip! Kendo tarp moterų ir merginų tampa labai populiaru.

Ką reikia turėti ateinant į pirmą treniruotę?
– Ateidami pas mus atsineškite lengvą sportinę aprangą, higienos reikmenis bei dušo šlepetes.

Kada reikia įsigyti inventorių, aprangą?
– Pirmą treniruočių mėnesį aprūpiname kendo kardu šinai, bei bokenu. Antrąjį mėnesį reikia minėtą inventorių įsigyti. Trečiąjį mėnesį turėti savo aprangą. Po keturių mėnesių planuoti įsigyti kendo šarvus.

Ar kendo nepropaguoja žiaurumo?
– Kendo nepropaguoja žiaurumo! Kardo principai formuoja charakterį.

Ar reikalingas specialus fizinis pasiruošimas?
– Svarbiausiai yra noras ir pažinimo alkis. Fizinį pasiruošimą pasieksime drauge.

Ar treniruotės fiziškai sunkios ir intensyvios?
– Naujai atėjusiems nariams intensyvumas pagal kiekvieno fizinę būklę. Su kiekvienu užsiėmimu stiprėjame kartu, po to seka ir sunkesnės treniruotės.

Kiek trunka treniruotės?
– Vaikams ir jaunimui vieną valandą, suaugusiems ir senjorams pusantros.

Ar tai pavojinga, baisu ar dažnai pasitaiko traumų?
– Kendo nėra pavojingas užsiėmimas, baisiu nepavadinsiu. Traumų pasitaiko. Neteisingas kardo laikymas – Jūsų delnuose paliks nutrintas vietas, neteisinga stovėsena ir judėjimas – Jūsų pėdose nutrintos pagalvėles. Kiekviena tokia trauma tik primena, kad reikia įsiklausyti į instruktoriaus patarimus.

Ar galima lankyti treniruotes turintys sveikatos sutrikimų?
– Būtina prieš treniruotę pasitarti su treneriu, kad užtikrintumėte saugų užsiėmimą ir krūvį.

Ar yra atskiros grupės pagal amžių, lytį?
– Yra grupės pačių mažiausių vaikų, vaikams kurie atėjo pirmą kartą, pažengusiųjų, bei suaugusiųjų ir senjorų.

Kada galima pradėti lankyti?
– Kada norėsite pažinti kažką naujo.

Kokios yra knygos apie Kendo?
“The Definitive Guide” Hiroshi Ozawa, “Elements, Rules, and Philosophy” Jinichi Tokeshi, “Kendo Kata” Inoue Yoshihiko ir dar daugelis kitų, kurias jau galima užsisakyti internetu.

Jūsų klausimai, mūsų atsakymai, susisiekime: kendo@kendo.lt

Be Sociable, Share!