Kelionė į Koperniko muziejų Lenkijoje

Paskelbė:

Kyumeikan kendo mokyklos nariai lankėsi Koperniko mokslo centre, Varšuvoje. Aplankėme centrą, kuris duris atvėrė 2010 metais. Apie šimtą milijonų eurų kainavęs projektas buvo sukurtas Varšuvos savivaldybės, Lenkijos švietimo ministerijos ir Lenkijos mokslo ir aukštojo išsilavinimo ministerijos iniciatyva.
Čia nebuvo nei gidų, nei reklaminių bukletų. Reikėjo viską išbadyti pačiam stebėjimo ir lietimo būdu. Po to visi nuvykome į planetariumą, kur po „atviru“ dangumi stebėjome žvaigždes. Tada vakarienė, miegas, pusryčiai ir ekskusija po Lenkijos sostinę Varšuvą. O sekmadienio vakarą pasitikome jau namuose.

Vėjūnas. Esu ne pirmą kartą Lenkijoje ir trečia kartą Koperniko muziejuje. Kiekvieną kartą atrandu vis kažką naujo.
Vilius. Labiausia patiko – viskas. Smagiai ir gerai praleidome laiką. Koperniko muziejuje labiausiai patiko įelektrinimo kambarys, ten buvo labai įdomių dalykų su elektra ir magnetiniu laiku.
Vainius. Varšuva patiko, gražus miestas. Koperniko muziejuje labiausiai patiko supynės, visos supynės. Daug sužinojau naujo.
Dominykas. Esu ne pirmą kartą Lenkijoje. Koperniko muziejuje pamačiau daug naujo, labiausiai patiko konstruoti lektuvėlį, stebėti ar pakils jis ar ne. Pakilo. Miego hostelyje buvo per daug…
Matas. Lenkijoje jau ne pirmas kartas. Patiko muziejus, kombinacijos, elektros junginiai, visokie ekperimentai. Na o laikas muziejuje neprailgo.
Eimantas. Labiausiai patiko planetariumas. Kaip kino teatras tik po kupolu.
Beatričė. Esu septintą kartą Lenkijoje. Man labiausiai patiko lazerinė arfa. Nakvynė patiko, „Kendo Alias“, oras gera, saulėtas.
Nojus. Patiko muziejus, matėme daug išradimų. Labiausiai patiko mini uraganas, kopija viesulo. Varšuva gražus miestas, turi daug statulų.
Žilvinas. Geras laikas, gera kompanija. Labai greitai nuvažiavome iki muziejaus (beveik per 7 valandas), Daug eksponatų, visokių, gerai, kad galima daug išbandyti visko. Hostelis geras, maisto užteko.
Matas. Viskas įdomu ir naudinga. Muziejuje geri eksponatai, labiausiai patiko jėgą fiksuojantys prietaisai. Hostelis turėjo gerą jaukimo aurą. Miestas taip pat gražus ir įdomus.